הטלפון שלנו

072-33-80-925

דוא"ל

samarly@netvision.net.il

כתובתינו

המסגר 9, הוד השרון

פחחות וצבע ליונדאי​

במרכז השירות דני סמרלי שבהוד השרון ניתנים כל שירותי הרכב, התחזוקה והתיקונים לרכבי יונדאי. לצד חשמלאות רכב, מכונאות, מיזוג אוויר ושירות להכנת טסט שנתי, מבצעים במקום את כל תיקוני הפחחות והצבע. הקפדה על פחחות וצבע ליונדאי תאפשר לכם ליהנות מרכב יפה לתפארת ובמקביל – כך תשמרו על תקינות ותמנעו חלודה. וטיפ חשוב – הקפידו לשטוף את הרכב בקביעות ואם מופיעות שריטות, ישנם חומרי מילוי או פוליש שיחזירו את השלמות והברק.

פחחות וצבע ליונדאי – מדוע זה חשוב
רכבי יונדאי נחשבים למבוקשים בזכות איכותם, בטיחותם וחזותם. ישנם אלה החושבים בטעות כי פחחות וצבע ליונדאי ידרשו רק לרכב שניזוק ועבר תאונה קשה. למרות כי פחחות נדרשת גם לאחר שנגרם לפח נזק ברור, הרי שלעיתים נדרשים תיקונים קלים כדי למנוע היווצרות חלודה וכתמים.

חשיפות הרכב ללחות גבוהה, הימצאות הרכב חשוף לאור השמש מדי יום, חשוף למליחות ואפילו לחומציות או לערפיח, כל זה יכול לגרום נזק לפח. אם הפח מתכופף בגלל מכה, אם ישנם פגמים שנוצרו בצבע, המתכת תחליד. אם הפח ניזוק בשל פגיעת אבנים או חצץ, אם הצבע נפגע בגלל פירות או עלים שנשרו על הרכב לאורך זמן, לא כדאי להסס. שירותי הפחחות במרכז השירות דני סמרלי ישיבו לרכבכם את החזות היפה והחדשה שלו.

כבד את הרכב, כבד את עצמך
אנו מבלים ברכב שלנו זמן רב, בכבישים, בפקקים, עם המשפחה, מסיעים את הילדים. רכב מטופח, נקי, צבוע ומבריק נראה טוב יותר ומעניק לנו תחושה טובה יותר. מי שמכבד את הרכב שלו, מטפל ומטפח, בעצם, מכבד את עצמו.

פחחות וצבע ליונדאי​
כדאי לציין אגב כך כי גם מי שעומד להיפרד לשלום מהיונדאי הישנה יוכל להעביר אותה טיפול פחחות או צבע.

בצורה כזאת, הרכב המתוחזק יימכר בקלות רבה ובדרך כלל, במחיר גבוה יותר ביחס לרכב באותו שנתון שנראה יותר מיושן ולא מתוחזק.

במרכז השירות דני סמרלי, בעל המוניטין העולה על 45 שנה, מקפידים על שירות מושלם גם בטיפולי הפחחות וגם בטיפולי הצבע. לאחר הטיפול הרכב נראה מעולה, תיקוני הצבע מוקפדים ואפשר להמשיך בדרככם בהרגשה טובה ונסיעה נעימה.

לקבלת פרטים ולתיאום תור
טרם הגעתך למוסך

חייג 072-33-80-925 או מלא פרטיך
בטופס ונחזור אלייך בהקדם

השירותים שלנו

מכונאות רכב – יונדאי​

מרכז שירות דני סמרלי מתמחה בכל הטיפולים לרכב, עם דגש והתמחות גם במכונאות. אצלנו, מכונאות רכב יונדאי הינה דרך שכן אנו פועלים כמרכז שירות מורשה מטעם יונדאי עשרים שנים ברציפות.

מיזוג אוויר – יונדאי​

לטוב ולרע, ישראל הינה ארץ חמה ואפילו בחורף שלנו יש מעט גשם אבל הרבה מאוד שמש. אם יש לכם רכב מבית יונדאי אין ספק שגם אצלכם מופעל מיזוג האוויר כאשר אתם רוצים ליהנות מנסיעה נעימה.

דיאגנוסטיקה ורכבים היברידיים

בשנים האחרונות, רואים על הכביש יותר ויותר מכוניות היברידיות, ולא קשה להבין מדוע. הן הרבה יותר ירוקות וחסכוניות בדלק, ולכן משתלמות מאוד בטווח הארוך.עם זאת, חשוב ביותר כי כל מי שרוכש רכב.

פחחות וצבע ליונדאי​

במרכז השירות דני סמרלי שבהוד השרון ניתנים כל שירותי הרכב, התחזוקה והתיקונים לרכבי יונדאי. לצד חשמלאות רכב, מכונאות, מיזוג אוויר מבצעים במקום את כל תיקוני הפחחות והצבע.

Call Now Button